Cea mai grea zi…

O să fie mâine. Când o să-mi iau adio de la cel mai drag loc de muncă din cei aproape 9 ani de presă. Mi-e greu să-mi găsesc cuvintele, pentru că dacă mă gândesc profund izbucnesc în lacrimi. E exact fraza pe care mi-o amintesc în clipele sensibile, o ştiţi cei care mă cunoaşteţi, aia că uneori şi Dumnezeu regretă că i-a dat omului lacrimi. Pentru mine ProSport nu a fost doar un simplu loc de muncă, a fost absolut totul. Să-mi amintesc că prin 2001, când Mititelu purta non-stop ochelarii de soare şi îi ziceam Fuhrerul sau Fantomas, pentru că nu ştiam cum arată fără ei, se bătea cu pumnul în piept prin şedinţele de redacţie că va lua el Craiova şi va forma Ajaxul României. Îmi ziceam în gând: Da, da şi eu o să lucrez la ProSport! Uite că vorbele de atunci au devenit realitate la scurt timp după ideile lui Mititelu. Craiova poate fi lejer asemănată cu Ajax, iar eu am făcut 6 ani de ProSport, în care nu mai contează că am avut un singur concediu, şi ăla de o săptămână.  

De când am demisionat de la ProSport mi-a fost atât de greu să mă despart de subredacţia din Craiova încât am venit până azi la muncă şi m-am comportat ca şi cum aş fi încă angajat. Mi-e cel mai greu ca mâine să dau ochii cu Jorj (George Păunescu), cu Ceauş (Florin Ceauşu) şi Dom’ Inginer (Vali Zidaru) şi să le spun că de mâine nu mă vor mai vedea. Acestor băieţi le datorez cam toate reuşitele mele profesionale şi sunt chiar conştient că îmi vor lipsi mai mult decât îmi imaginez acum. O să-mi fie greu ca după peste 10 ani să lipsesc de la un meci de-al Craiovei de acasă. E ca şi cum aş fi preşcolar şi mi-ar zice mama că azi sunt pedepsit şi nu am voie să ies din casă. ProSport a fost absout totul pentru mine şi n-am să reproşez nimănui nimic de acolo, pentru că ştiu că o să duc dorul tuturor celor care mi-au fost colegi şi m-au încurajat şi am făcut atâtea ediţii împreună…Deja mi-e dor de gura lui Muscalu, de pragmatismul şi discuţiile interminabile cu Jakabhazi, de umorul lui Şerbănuţ, de vorbele geniale ale lui Todo, mai ales când explica noţiunea de mitic sau de calmul lui Cucolaş…De cei din subredacţii am fost cel mai ataşat, era şi normal să fie aşa, nu?

Mâine o să fie cel mai greu, pentru că las acolo atât de multe, încât, vorba lui Jorj, nici nu ne-ar ajunge o carte să povestim prin câte am trecut. Să enumăr câteva? Păi câţi ziarişti s-au dus să facă interviu cu Lăcătuş, dar n-au putut că au venit suporterii şi l-au gonit din oraş. Câţi ziarişti au ajuns la Tribunalul Militar, la proces, pentru că Dinel Staicu ne-a recunoscut în telefon că are originalul procesului soţilor Ceauşescu? Câţi ziarişti s-au dus la mama dracului, la Lunca Florii, pe polei, pe itinerariul lui Jules Verne, să facă reportaj cu Jiul Petroşani şi să se ducă aşa uşor cu Matizul ăla, vai mama lui, spre prăpastie. Noroc cu stâlpul pus acolo din motive de securitate. Să mai vorbesc de campania Nu Dinel? Sau de procesele cu Piţi? Sau de scandalurile interminabile cu Mititelu? Sau de nebunia de la Universitatea, când într-o săptămână s-au schimbat 5 antrenori? Sau când Dorel Mutică se plângea prin redacţie că e marginalizat, de aveai impresia că era copil mic? Astea-s doar câteva…şi, totuşi, mâine o să fie cea mai grea zi…

Nu vreau să ratez pe cineva şi să ştiţi, toţi cei care aţi intrat în contact cu mine, n-o să vă uit. Niciodată. Pentru că voi aţi fost totul pentru mine. O să-mi fie cel mai greu fără ProSport…iar mâine va fi cea mai grea zi!

19 răspunsuri to “Cea mai grea zi…”

  1. julius Says:

    Lasa, ma, ca o sa-ti placa la bucuresti. Iti iei si tu ceva cu un balcon mai mare, sa poti cultiva praz 😀

  2. Vali Says:

    bafta tata, kill ‘em all 😉

  3. lary Says:

    Ai fost un coleg extraordinar.Viata merge insa inainte.Consider ca ai plecat de la prosport la timpul potrivit.tinem legatura

  4. alex Says:

    nu mai bine isi ia ceva cu balcoane mari?

  5. Jorj Says:

    Ba Dreji, o singura vorba am sa-ti zic…ca sa zic asa. „Miaitza, si Balaci, si toti, pe noi ne respecta. VOI DE CE NU NE RESPECTATI BA!”

  6. adios Says:

    minunat. mersi drejy

  7. Dan B Says:

    Mult succes !
    La primul meci al Universitatii in Europa ai o invitatie de la mine …. la Tribuna 2 , a uitasem si o punga de seminte.

  8. ViorelSf Says:

    Hai, măi, că nu-i de boală, vorba răposatei mele bunici! E motiv de bucurie… Iar faptul că nu-ţi mai vezi în ochi ex-colegii nu înseamnă moartea unei prietenii, mai ales cu messul ăsta care îmi pare a fi uşa către camera cealaltă, indiferent că ea, camera, ar fi în Australia sau Canada! Aşa că baftă acolo şi ţinem legătura! Dacă nu pe mess, pe blogul ăsta al tău, doar de aia îl ai, să ne povesteşti la toţi about your life, iar noi să-ţi răspundem. Critic.

  9. Lucian Says:

    Esti prea lacrimogen drejane, nu pleci in afganistan. si mai important e CUM pleci 😉

  10. alex.pripas Says:

    Tati, te mai asteptam prin Craiova. Bafta in Bucuresti. Si noua o sa ne fie dor de tine! De chematul dimineata la 9 la Matinal, de meciurile cand faceam spectacol la oficiala…

  11. anca Says:

    sa ai bafta si sa nu te „cainesti” cum au facut altii care au uitat de unde au plecat

  12. narcis Says:

    @ Julius – nu stiu daca ma lasa prietena sa cultiv praz, dar cred ca as deveni celebru. Cum ar suna ziarele? Tabloidele: Cultiva praz in balcon, ziarele sportive: Din dragoste pentru Craiova, Prazarul din balcon 😀

    @ Vali – and justice for all

    @ Lary – daca esti Larisa Calistru, sa stii ca si tu la fel ai fost 😛

    @ alex – hmmm, alea se lasa in cativa ani daca nu le tunezi si exista risc de seism in pat

    @ Jorj =))=))=))=))=))…=))=))=))…asta era atunci, pe aeroport, cand i-a dat dinel pe Stancu si Rada la rapid.

    @ Adi – baaaa, sa nu imi inseli asteptarile, ai un pic de jvac, ca nu vreau sa ajungi ca Saceanu la divizia B 😉

    @ Dan B – Dane, Dane, ce dor o sa-mi fie de discutiile alea despre teoria conspiratiei, stii tu ;))

    @ Viorel – hai cu marfaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    @ Lucian – tu tot timpul pui punctul pe „i” 😀

    @ Alex Pripas – sa nu mai arati fularul din studio la aia din platou, ca eu tot timpul uitam ce doream sa zic. Forza Stiinta…mai tii minte cand le-am spart laptopul alora la meciul cu Dinamo? 1-1 ala, cand a dat Tanasa gol. :>

    @ Anca – am sa tin cont de sfatul tau

    Va multumesc tuturor

  13. Nefiresc Says:

    Bafta, Narcis!

  14. alex virtosu Says:

    Baftă multă la Bucale, dar ai grijă să nu te muşte vreun câine să începi să latri, să nu treci prin ghencea să fii „înrolat” sau să stai lângă un rapidist să începi să miroşi a gunoaie. Fortza Ştiinţa

  15. dan j Says:

    Tata, stai pe pace, ca o sa ne mai salutam si in afara ProSport. Iar oamenii de care vorbesti o sa ramana la fel, indiferent de contextul in care ii pui.

  16. popej27 Says:

    Tata, io iti zic bine ai venit.

  17. micutzu Says:

    un nou inceput ,multa bafta !!!

  18. Ioana Pavel Says:

    Narcis Drejan în Bucureşti?…

  19. Cazare pensiuni Says:

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un comentariu