Cat sa coste ba si-un an de Capitala?

Trei, doi, unu…sunteti gata? Stati, ca mai e boul ala din spate care molfaie la ciunga si nu-si da seama ca se aude pana pe scena. Tocmai incercam sa va recit ultima scena din Hamlet, aia cu „Ah, mor Horatiu, mor, otrava-nfrange duhul…”, dar nu sunt Sorin Leoveanu sau Adrian Pintea, ori Jude Law.  Sunt Narcis, si chiar daca l-am jucat pe suprarealistul Ion al lui Rebreanu, in liceu, sau pe Hamlet, in fata prietenilor, am ales altceva. Astazi? Ce e astazi? Azi e azi, dar s-a dus un an de cand am venit in Bucuresti. Am aterizat in Militari, eram doi in garsoniera asta, am ramas doar eu, si aici am invatat ce inseamna o alta viata. Las in spate toate amintirile care dor si nu vreau decat sa-mi amintesc de ce-mi spuneau prietenii, Jorj, Copacul, Roxana, Danut, mama, tata, dar cu toata opozitia lor, sau mai bine zis cu tot cu blatul lor, eu m-am simtit invins la un moment dat. Ca nu mai pot sa plang asa din senin, ca doar nu mai sunt un copil, ca am iesit mereu atunci cand toti imi intorceati spatele, dar am invatat aici, in Bucuresti, atat de multe incat pot spune ca am simtit toate gusturile…si n-am sa uit cel mai amar moment de aici si n-am sa iert. C-asa sunt eu, Narcis cel Rau, dupa cum zicea Jorj, sau Iulica, pitbull. Simt ca acum totul capata contur, ca scap de clipele ireverentioase, ca nu ma mai cataloghez un iconoclast, ma simt edulcorat…Imi place sa traiesc aici? Cui nu-i place mizeria din mizeria asta de capitala? Suntem asa de masochisti ca nici nu ne dam seama si alergam spre un singur tel si niciodata nu folosim metodele regulamentare, sau de cele mai multe ori alegem trisatul. Eu? N-am sa fac niciodata asta, chiar de-ar fi sa ies pe ultimul loc. Sunt o gramada carora trebuie sa va multumesc, dar profit de faptul ca am luat loc pe scena asta, stiu ca sunteti toti aici, de asta nici nu va nominalizez. Astazi am ridicat cortina pentru cuvintele astea, mici, mari, ce-nraurit-au! Restul e tacere!

P.S. Cortina cade si eu va multumesc. Daca v-a placut Hamlet, va invit si cand trec in clasa a doua! Aplauze!

12 răspunsuri to “Cat sa coste ba si-un an de Capitala?”

  1. iOAN Says:

    Doar ce mi s-a luminat ziua. Foarte bun articolul tau. 🙂

  2. Tweets that mention Cat sa coste ba si-un an de Capitala? « Narcis Drejan -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by (Ella) Florea Ioana, Mihai Ioan and Narcis Drejan, Narcis Drejan. Narcis Drejan said: Si gata si postarea mea pe blogul prafuit https://narcis.wordpress.com/2010/05/29/92/ […]

  3. tavu Says:

    Lasa ba, ca nu-i place nimanui sa traiasca in mizeria asta de capitala, si totusi suntem peste doua bulioane care ne calcam pe bataturi zi de zi…
    Si oricum, tu faci un an, si Dana revine dupa aproape un an la Nationala. WTF?

  4. C Says:

    Au fost multe momente frumoase. Alea sa iti ramana in memorie. La multi ani Drejy 🙂

  5. a_dia Says:

    orice inceput are farmecul lui. uneori, ca sa ajungi la partea mai dulce, incepi din partea cealalta, mai amara. daca ce urmeaza e suficient de dulce, gustul amar pana la urma dispare.

  6. Claudiu Says:

    „Cui nu-i place mizeria din mizeria asta de capitala” ma facu sa imi dau seama de motivele pentru care romanilor le place capitala: s-au obisnuit cu aceste „mizerii” si nu mai pot sa traiasca fara ele.Un paradox pur. Din acest motiv Narcis, prietene, ma indoiesc ca te vei mai intoarce vreodata in Craiova unde stii si tu ca ti-e locul. Chiar daca te-ai obisnuit acolo, eu sunt sigur ca Bucurestiul nu o sa inlocuiasca vreodata Craiova pentru tine. Cert este ca Bucurestiul te educa. Poate ca o sa ajung si eu acolo si sper ca asta sa nu ma spele spiritual si sa raman acelasi Claudiu. Daca asta o sa fiu cazul, atunci urmeaza multe nopti de betie in fata ps3-ului si injuraturi cu rima la adresa rusinilor mondiale:Radut, Stochimescu si Avratoiu. Pe bou’ de Deaconu il iertam ca e umil.

  7. viorelsf Says:

    Revenirea pe blog e un prim semn de reveneală a ta. Te aşteptăm în Craiova, nostalgicule!

  8. lux&burgheza Says:

    nu s-a prins nimeni de asta:”ca am iesit mereu atunci cand toti imi intorceati spatele”?

  9. Razvan Papasima Says:

    loveste adanc musteriu’ 🙂 E republican!

  10. micutzu Says:

    viata e dura , in fiecare zi ai ceva de invatat , capul sus si merg inainte si poate intr -o zi te vei intoarce de unde ai plecat.

  11. narcis Says:

    @micutzu – nu ma voi intoarce vreodata de unde am plecat. Ar insemna sa dau inapoi sinu ma simt nici rac si nici homar

  12. falvorotarybids Says:

    Buna ziua,
    Va contactez pentru a va propune un parteneriat intre blogul dumneavoastra si Falvo & Rotary Bids.
    Atasat gasiti detaliile si beneficiile acestui parteneriat.

    Daca aveti nelamuri nu ezitati sa ma contactati.

Lasă un răspuns

